The Final Destination
While enjoying a day at the track, Nick O'Bannon (Bobby Campo) has a horrific premonition of his friends and him all dying in a freak accident involving many racecars. Mere seconds before the vision comes true, he manages to convince them to leave. Although they cheat death then, the survivors each begin to meet a grisly end, and Nick tries to figure a way to escape a similar fate.