The Legend of the Vagabond Queen of Lagos
Jawu bears the mark of a warrior king but lives humbly saving up for the better future she’s determined to build for herself and her son. The pair reside in the Agbojedo community, a floating slum. Jawu spies a corrupt politician burying a nest egg of cash. Struck by her good fortune, she takes the money for herself, thinking this might be her way out. Jawu is destined for a bigger battle to come.