Amazing Stories
From visionary executive producers Steven Spielberg, Edward Kitsis, and Adam Horowitz, this reimagining of the classic anthology series transports everyday characters into worlds of wonder, possibility, and imagination.
Tuka and Sterling are best friends whose bond transcends the physical world as they follow their dreams after tragedy strikes.
An awkward young boy and his grandfather are transformed by the arrival of a mysterious ring ordered from a comic book 60 years ago.
When her mother awakes from a six-year coma, teenage Alia struggles to reconnect with this stranger who can’t remember her old life.