Drops of God
While the world of wine mourns the death of Alexandre Léger, his estranged daughter, Camille, learns his extraordinary collection is now hers. But before she can claim her inheritance, Camille must best Alexandre’s protégé, Issei, in a test of their senses.
A Father
Camille heads to Tokyo after receiving an unexpected call from her estranged father.
Despite her physical aversion to wine, Camille accepts her father’s challenge. Issei’s family complicates the test for him.
Issei gives a journalist stunning information about the competition. Camille thinks she’s found the first wine, but verifying it is risky.
Tensions between Camille and Issei escalate. Honoka reflects on her past after getting Hirokazu’s note.