Article 99
When Dr. Peter Morgan (Sutherland) begins his medical internship at a Veteran's Administration hospital, he expects to breeze through on his way to a cushy practice. Instead, he's thrust into a bizarre bureaucratic maze where the health of patients is secondary to politics. And the temperature really rises when he teams up with some freewheeling physicians, led by Dr. Richard Sturgess (Liotta), who think they've learned how to break the rules and save lives without getting caught.