Carriers
When a virus threatens to wipe out humanity, Danny (Lou Taylor Pucci), his brother Brian (Chris Pine), and their friends Bobby (Piper Perabo) and Kate (Emily VanCamp) set out across the desert in the Southwest, trying to elude the pandemic. Over the course of several days, the four friends learn that the darkness within themselves may prove deadlier than any microbe.