Cars
Hotshot race car Lightning McQueen (Owen Wilson) is living life in the fast lane...until he hits a detour and gets stranded in Radiator Springs, a forgotten town on Route 66. There he meets Sally, Mater, Doc Hudson (Paul Newman) and a heap of hilarious characters who help him discover there's more to life than trophies and fame.