Holiday
Johnny (Cary Grant) seems like a solid match for Julia (Doris Nolan), the socialite daughter of Edward Seton (Henry Kolker). Assured that Johnny is a worthy suitor, Edward approves of the pairing. But, as Johnny's wanderlust surfaces -- he is more interested in traveling than in business -- Edward starts to have doubts. Johnny also begins to wonder if he might not be a better match for Linda (Katharine Hepburn), Julia's outspoken younger sister, with whom he has much more in common.