Layer Cake
An unnamed mid-level cocaine dealer (Daniel Craig) in London makes plans to step away from the criminal life. Before he can cut ties, the dealer's supplier Jimmy Price (Kenneth Cranham) draws him into a complicated pair of jobs involving kidnapping the teenage daughter of a rival gangster (Michael Gambon) and brokering the purchase of a large shipment of ecstasy pills from a dealer known as the Duke (Jamie Foreman), leading to a series of elaborate double-crosses from all corners.