North Shore
After learning how to surf by using the local wave tanks, Arizona resident Rick (Matt Adler) uses his winnings from a recent contest to fly to Hawaii and try to make a living for himself as a professional wave rider. He gets off to a rough start, as he finds riding the ocean a lot different from the simulated waves back home, but he soon finds a mentor in the aging surf guru Chandler (Gregory Harrison) and a friend in local girl Kiani (Nia Peeples).