Primate
Lucy’s tropical island homecoming was supposed to be beaches and best friends—not a fight for her life. When her family’s exceptionally clever chimp spirals into a savage rabid frenzy, the night explodes into terrifying chaos. With her father away and no help coming, paradise becomes a prison as Lucy and her friends fight to survive a deadly predator they once trusted. From the director of 47 Meters Down.