RoboCop 2
Unknown to Robocop, the evil corporate empire which created him wants to take the city 'private,' and develop Robocop 2, a newer, bigger, and more powerful version to replace the original. The first sequel pits Robocop against a gang of drug dealers and the title creature -- a supposedly improved version of himself that has gone berserk.