The Kingdom
Charged with the most important assignment of his career, federal agent Ron Fleury has one week to assemble a team, infiltrate and destroy a terrorist cell based in Riyadh, Saudi Arabia. Culture shock and opposition from local law enforcement combine to hinder his progress and that of his elite team, but a sympathetic Saudi police captain becomes an unexpected comrade-in-arms.