Vacancy 2: The First Cut
Suspecting only a night of hard beds and tacky décor, Caleb, his sexy new fiancée Jessica and his sarcastic best friend Tanner, check into the Meadow View Inn. They have no idea that it is not just another lonely motel, but a horrific trap where guests are brutally tortured and murdered while the sadistic maniac Mr. Smith and his greedy accomplices film the grisly slayings for profit. Caught in a deadly game of cat and mouse, the three young friends now must fight to survive.