Why Him?
During the holidays, loving but overprotective Ned (Bryan Cranston) travels to California to visit his daughter Stephanie (Zoey Deutch) at Stanford University. While there, he meets his biggest nightmare: her well-meaning but socially awkward boyfriend, Laird (James Franco). Even though Laird is a multimillionaire, Ned disapproves of his freewheeling attitude and unfiltered language. His panic level escalates even further when he learns that Laird plans to ask for Stephanie's hand in marriage.