Wilson
Feeling lonely and isolated, Wilson (Woody Harrelson) tracks down Pippi (Laura Dern), the ex-wife who left him 17 years earlier. She tells the neurotic and middle-aged misanthrope that he is the father of a teenager named Claire (Isabella Amara). Shocked, excited and hopeful, Wilson embarks on a madcap quest to connect with the daughter he never knew he had.