Temple of Art
All life is a creative act, a need for us to express ourselves and share those expressions with others. Temple of Art, a feature-length documentary, interviews artists from different disciplines to discuss their personal experiences as creators. From acting, screenwriting, directing, painting, drawing, fine art, and a plethora of other outlets, Temple of Art takes you on an immersive journey through the artist's eyes.