Bats
Something is coming in the night. The dark air fills with the sound of flapping wings and menacing shrieks. The night has wings and fear takes flight. Swarms of genetically altered bats have descended upon a sleepy, small Texan town and no one is safe. The only hope to stop the growing tide of bloody devastation is a zoologist who studies bats, (Dina Meyer, Starship Troopers), her assistant Leon,(Cliffhanger) and the local sheriff (Lou Diamond Phillips, The Big Hit). BATS is a jolting ride of sight, sound and fear.