Here Now
"HERE NOW" follows Sophie (Elena Kampouris), a twenty-year-old American who has lived her life in isolation, cut off from the world. While on vacation in Palermo with her sister, she meets Giulio (Saul Nanni) and his group of Sicilian friends during her final 24 hours before returning to California. Eager to break free from her sheltered past, Sophie embarks on a whirlwind romance with Giulio, but her adventure quickly spirals into Palermo's dangerous criminal underground. Caught between love and survival, Sophie faces life-changing decisions in a fight for her life.