Just Wright
Physical therapist Leslie Wright (Queen Latifah) lands the dream job of working with basketball superstar Scott McKnight (Common). All goes well until Leslie finds that she is falling in love with him. Scott, however, is oblivious to Leslie's romantic overtures and focuses his attention on Morgan (Paula Patton), Leslie's gorgeous friend, who would love to be the basketball player's trophy wife.