Lockdown
Avery (Richard T. Jones) has finally gotten his life back on track. A competitive swimmer, he had to drop out of college to support his girlfriend, Krista (Melissa De Sousa), and their son, Jordan. He's back on the swim-meet circuit, and starting to have some success. When he's approached by a college scout after winning his latest race, he goes out to celebrate with his friends, Cashmere (Gabriel Casseus) and Dre. In an instant, Avery's luck is about to run out.