Night of the Animated Dead
What begins as a simple visit to a grave site soon escalates into a night of sheer terror! In this dark, animated retelling of the 1968 cult classic Night of the Living Dead, bloodthirsty zombies suddenly begin amassing everywhere. As Barbara, Ben and an odd group of strangers hide in a remote farmhouse, their struggle to ward off the flesh-eaters outside creates fierce tension inside. Containing terrifying new content not found in the original, Night of the Animated Dead will convince you to lock your doors.