O Universo
The stars in the sky have fascinated mankind since prehistoric times. And rightly so, because it is there that the origin of life lies. The secrets of the universe are explored and discovered through incredible modern technology. Spacecraft and robotic probes map, scan and photograph the planets and billions of distant suns. The state of the art technology used in Our Universe provides the perfect foundation for a spectacular visual presentation of various phenomena, delivered right into your living room.