Opus
A young writer (Ayo Edebiri) is invited to the remote compound of a legendary pop star (John Malkovich) who mysteriously disappeared thirty years ago. Surrounded by the star's cult of sycophants and intoxicated journalists, she finds herself in the middle of his twisted plan.