Skyscraper
Will Sawyer is a former FBI agent and U.S. war veteran who now assesses security for skyscrapers. While he's on assignment in China, the world's tallest and safest building catches on fire -- and Will gets framed for it. Now a wanted man and on the run, he must find those responsible, clear his name and somehow rescue his family members when they become trapped inside the inferno.