XX
Filmmakers Jovanka Vuckovic, Annie Clark, Roxanne Benjamin and Karyn Kusama present four horrific tales of terror. In "The Box," a boy starts to display strange behavior after looking inside a mysterious gift box. In "The Birthday Party," a woman refuses to let an untimely death ruin her son's bash. In "Don't Fall," an innocent camping trip turns deadly, and in "Her Only Living Son," a mother must deal with the child from hell.