Σ2, Ε5: Ο Νταγκ κι ο Μπομπ Μποτ πάνε σε ένα ράντσο για την περιπέτεια της ζωής τους. Η Έμα χρειάζεται τη βοήθεια του Νταγκ για να πάνε τις μικρότερες αδερφές της στην οδοντίατρο.