A Polar Bear in the City
S2, E6: The last polar bear in New York City shows his age so staff make sure he gets the attention he needs; a trio of red ruffed lemurs prepare for their big debut; a new exhibit is constructed for the hellbender, a giant amphibian with a bad reputation.