Médicos Médicos línea de vida Capítulo 1
S1, E1: Due to the lack of supplies, Gonzalo cannot attend to one of the children from the school bus accident, unaware that Rene and Mireya are involved in the sale of medical supplies. Due to Lara's poor decision, one of the children dies.