S2, E3: Your 90 Day favorites invite you into their homes as they watch the latest episode of Before the 90 Days. Join Annie and David, Tarik and Dean, Kalani and Asuelu, and Andrei, Elizabeth, and her sisters, Rebekah and Jenn, as they dive into the drama.