S1, E1: We delve into the life of Adolfo Cambiaso, from his childhood at the ranch to his rise as a polo star. He showed passion for horses from a young age, dedicating countless hours to perfecting his game. With innate talent and unwavering determination, he revolutionized the sport and became a global reference. From his first titles in Argentina to his impact in tournaments in the United States and England, Cambiaso redefined polo with his playing style and by breeding elite horses. He made history as a man who changed the rules of the game and left an indelible mark on the sport.