Apache Stays Apache
With 10 number one hits and more than 2 billion streams, rap superstar Apache 207 remains an enigma. Now, he breaks his silence and grants access to camera crews. This compelling documentary shows his life from plattenbau to luxury mansions, from loneliness to sold-out stadiums, and his relationships with his family, best friends and rap icons Loredana, BAUSA and XATAR.