Namdev Bhau: In Search of Silence
Mumbai is the loudest city in the world, and Namdev can no longer stand the constant honking, the sound of engines, the chatter of his boss, and his wife complaining about everything. So he decides to go to the Valley of Silence and leaves without a word. On his journey, he meets Aaliq, 12, who travels in search of the mystical Red Castle. Will any of them find what they are looking for?