Jorel's Brother: Shostners Show
Jorel's brother and Gesonel present a new project to Shostners and Shostners. During the presentations, we revisit memorable scenes.
Meeting 1 - My Brother Nico
Jorel's brother tries to convince Dr. Suzana and the executives to produce an animated series about the unpopular brother of a very loved boy: Nico.
In this meeting, Gesonel suggests a time travel show where he would travel in a flying truck showcasing rich cultures and exotic foods.
Jorel's brother proposes a feature film about the greatest hero of all time filming a movie about the end of the world, just as it actually ends.
Jorel's brother makes an innovative proposal to Shostners and Shostners to develop a radio program.