My Babysitter's a Vampire
Lawn of the Dead
When Benny wants to impress a girl at school, he does what any boy with a spellbook would do: he resurrects her dead dog, Puffles. But Benny uses a little too much potion, and Puffles isn't the only animal buried in that yard.
Erica and Sarah join the Whitechapel Devils cheerleading squad. Worried about what Erica may do, Ethan and Benny have to go "undercover" to stop her. But there may be more happening with the cheer squad than anyone thinks.
The nurses of Red Rider blood donations sink their needles into Whitechapel High. All that blood is huge temptation for Sarah - and a prize for Erica and Rory. Ethan and Benny have to keep everyone away from that blood.
Ethan's younger sister Jane accidentally uses Benny's spellbook to bring her Debbie Dazzle doll to life. Ethan's plan is simple enough - lock Debbie in a room until she runs out of energy and turns back into a doll - but things take a turn when Rory lets her loose and she starts recharging by draining the life force of everyone she touches.
Benny sells his grandmother's old magic camera to his classmate Hannah Price at a yard sale. The only problem is that this camera makes a negative of your soul, creating an evil twin.