Recep Ivedik 4
Recep Ivedik coaches the children's football team in his neighbourhood. For the training he uses the only free piece of land as the football field, on which he used to play football as a child. Recep notices, sadly, that this piece of land was sold to a businessman. So as not to lose this valuable piece of land for the neighbourhood and the children, he decides to buy it back on his own. With his own methods, he does not receive the money. Participation in a competition with a big prize is the only solution to his problem.