Along Came a Spider
A psychological suspense thriller adapted from James Patterson's first highly acclaimed novel in the Alex Cross series, Morgan Freeman reprises his role as the Washington, D.C. police detective and psychologist who is through playing mind games with criminals -- that is until a methodical predator, Gary Soneji commits a daring kidnapping and lures Cross into the case.