Anywhere but Here
In this adaptation of the Mona Simpson novel, single mother Adele August (Susan Sarandon) is bad with money, and even worse when it comes to making decisions. Her straight-laced daughter, Ann (Natalie Portman), is a successful high school student with Ivy League aspirations. When Adele decides to pack up and move the two of them from the Midwest to Beverly Hills, Calif., to pursue her dreams of Hollywood success, Ann grows frustrated with her mother's irresponsible and impulsive ways.