Black Nativity
Langston (Jacob Latimore), a Baltimore teen raised by a single mother (Jennifer Hudson), travels to New York City to spend the Christmas holiday with estranged relatives, the Rev. Cornell Cobbs (Forest Whitaker) and his wife, Aretha (Angela Bassett). However, Langston soon finds that Cobbs has strict rules, and the youth is unwilling to follow them. Instead, he sets out on a return journey to his mother and finds the value of faith, healing and family along the way.