Breakthrough
Tragedy strikes when Joyce Smith's adopted son, John, falls through the ice on a frozen lake in Missouri. Trapped underwater for more than 15 minutes, rescuers bring John back to the surface and rush him to the nearest hospital. While doctors fear the worst, the 14-year-old boy continues to fight for his life as Joyce, her husband and their pastor stay by his bedside and pray for a miracle.