Distant
Filmmaking duo Will Speck and Josh Gordon (Blades of Glory) come together to bring a new sci-fi adventure starring Anthony Ramos (Hamilton) as an asteroid miner who crash-lands on an alien planet. Running out of oxygen and hunted by creatures, he is forced to cross harsh terrain to find the only other known survivor, a woman trapped in her escape pod.