Gemini Man
Henry Brogan is an elite 51-year-old assassin who's ready to call it quits after completing his 72nd job. His plans get turned upside down when he becomes the target of a mysterious operative who can seemingly predict his every move. To his horror, Brogan soon learns that the man who's trying to kill him is a younger, faster, cloned version of himself.