Girls Trip
Best friends Ryan, Sasha, Lisa and Dina are in for the adventure of a lifetime when they travel to New Orleans for the annual Essence Festival. Along the way, they rekindle their sisterhood and rediscover their wild side by doing enough dancing, drinking, brawling and romancing to make the Big Easy blush.