Hall Pass
Best friends Rick and Fred each have been married for a long time, and they are showing signs of restlessness. To revitalize their marriages, their wives grant them one week to do whatever they please, no questions asked. At first, the deal sounds like a dream come true, but as the week marches on, the two friends discover that their expectations are wildly out of sync with reality.