Karate Kid: Legends
After moving to New York City with his mother, kung fu prodigy Li Fong struggles to let go of the past as he tries to fit in with his new classmates. When a new friend needs his help, Li enters a karate competition -- but his skills alone aren't enough. With help from Mr. Han and Daniel LaRusso, he soon learns to merge two styles into one for the ultimate martial arts showdown.