Kung Fu Panda 3
When Po’s long-lost panda father suddenly reappears, the reunited duo travels to a secret panda paradise to meet scores of hilarious new pandas. But when the supernatural villain Kai begins challenging all the kung fu masters across China, Po must do the impossible — learn to train a village full of his fun-loving, clumsy brethren to become the ultimate band of Kung Fu Pandas!