Mortal Kombat Legends: Cage Match
Neon lights... Suits with shoulder pads... Jumping from explosions in slow motion... In 1980s Hollywood, action star Johnny Cage (Joel McHale) is looking to become an A-list actor. But when his costar, Jennifer (Jennifer Grey), goes missing from set, Johnny finds himself thrust into a world filled with shadows, danger and deceit. As he embarks on a bloody journey, Johnny quickly discovers the City of Angels has more than a few devils in its midst. He faces off against a sinister secret society plotting a nefarious scheme, but the brutal fight against the bloodthirsty warriors of the Netherrealm is just beginning. Can Johnny, alongside other Kombat legends, save humanity...and, more importantly, his career?