Radius
In this high-concept mystery, you will be left guessing to the end. Liam wakes up from a car accident with no memory of who he is. While he goes to the city to look for help, he only finds corpses along the way, all with strange pale eyes. At first, Liam believes that a deadly virus is present in the air but soon he'll soon discover the horrible truth.