Sniper: G.R.I.T. Global Response & Intelligence Team
When an international terrorist cult threatens global political stability and kidnaps a fellow agent, Ace Sniper Brandon Beckett and the newly-formed Global Response & Intelligence Team -- or G.R.I.T. -- led by Colonel Stone, must travel across the world to Malta, infiltrate the cult, and take out its leader to free Lady Death and stop the global threat.