The Drop
A phenomenal cast, including Tom Hardy and James Gandolfini, lead this gritty thriller about Bartender Bob Saginowski (Hardy) and his hardened employer Cousin Marv (Gandolfini) who must choose between survival and loyalty when they find themselves caught in a robbery gone bad, and on the hook for a mob debt they can’t repay.